fredag 2 december 2011

Änglavingar.....




Här är mina små änglavingar som fick följa med hem från Flyinge plantskola i söndags. Kände att det var lite lagom och enkel dekoration. Även om jag även gillar när det är massor av kottar, mossa och annat smått. Det är lite svårt med bilder när det är mörkt på kvällen när man kommer hem, just nu är det bara regn och rusk som gäller och man vill tillbringa så lite tid som möjligt ute. Nu längtar jag efter snö så tänk om det hade varit lite kallare då hade det snöat i mängder.

I morgon är det dags att gå och lyssna på Robert Gustavssom så det blir nog en kväll fylld med mycket skratt...

Ha en härlig fredag
Kram Anna


18 kommentarer :

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vilken söt kransdekoration...

Såg alla fina bilder från Ny-reasan, åååh vad sugen jag blir på att resa dit :)

Kramar Linda

Kristina Bonander sa...

Söta vingar och fina snöflingor på din blogg också!
Ja, lite snö skulle inte sitta i vägen. Det blir så mycket ljusare då. Ska viss bli lite kallare i hela landet till helgen, men marken är så varm ännu så även om det snöar kan man nog inte räkna med att det ska ligga kvar.
Ha det så trevligt på Robert Gustavsson, det blir nog många skratt.
Hälsningar
Kristina

Annelie sa...

Hoj vad duktig du är på att slänga upp inlägg, Anna!
Välkommen hem från Staterna, verkar som om du hade skoj och han med en del.
Om ingen svarade på låsen så har jag för mig, som du trodde, att det har med kära par att göra. Att de lovar varandra evighet när de sätter låset på bron.
Attans vad fina grejor de har på Flyinge plantskola. Allt är grönare på andra sidan staketet. Tycker att Amerikanskt ofta inte är lika mysigt som Skandinaviskt och jag bara döööör när jag ser allt coolt Svenskt.
Dina änglavingar är görsköna.

Kramar,

Annelie

Berit sa...

så fin krans du gjort!!!
Ha en underbar dag!!

Mys och hemtrevnad sa...

jättefina vingar...RG låter hur kul som helst!kramis semlan

M/S Design sa...

Precis lagom pyntad krans! mycket fint.
Ha en trevlig kväll/helg
Mariana

Anonym sa...

Så fina vingar! Och en enkel krans helt i min smak. :)

Ha en fin helg! Kram Hanna

Katarinas trädgård sa...

Så härligt ni verkar ha haft det i NY, nu blir jag också sugen på att åka dit!
Och sugen blir jag så klart också när jag läser dina recept, mmmm!
Det var längesen jag var i Flyinge, verkar vara dags för ett besök...
Trevlig helg!
Kram
Katarina

Marina sa...

Verkligen jättefina vingar.

Ha en skön helg!

Kram

Spirande grönt - sa...

Vilken vacker bevingad krans:)

Ha en finfin adventshelg,
Rebecca

A House With A View sa...

Åh vilken jättefin krans!! Den blev superfin med änglavingarna!!!! Sött med pärlan överst också!!! Låter trevligt med underhållning, jag var på julkonsert igår, superkul!!!

Ha så kul!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Anonym sa...

Fin krans du har gjort, med vingar o allt. RG är alltid lika rolig, undrar var han får allt ifrån o hur han är privat.....

Elsa och Helena sa...

Ljuvliga änglavingar och kransarna är jättefina!

KRAM Helena

Snäckskalsdalen. sa...

Söt krans! Ska ni lyssna på Robert Gustavsson, ååååå!
Agneta kram

Landbohaven sa...

Smuk krans.
Tak for kigget.

Lotta sa...

Vilken jättefin krans. Vingarna var perfekta. Hoppas RG var bra - vi ska se honom senare i veckan.
Kram

Lotta sa...

Vilken jätte trevlig blogg du har, fina bilder och en blandning som passar mig. Den vill jag följa! Ha en bra vecka!

Milla sa...

Tack för dina fina ord hos mig och din egen upplevelse! När man råkar ut för något som gör att sitt eget liv stannar upp, och alla andras springer vidare (som man tror!) så är man glad att veta om alla de som råkat ut för saker som sedan slutat så bra. Härlig resa till NY ni gjorde! Jag var ju själv i USA i juni och vill absolut tillbaka, för det finns ju så mycket att uppleva, men först ska jag glädjas åt att få hem min dotter därifrån om en vecka. KRAM Milla